.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...
ساری آری یا نه ؟؟!!

دولت برای حمایت از نمایشگاه های بین المللی کشور با پرداخت یارانه و ارائه تسهیلات بانکی سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در این بخش می کند ولی با این وجود تعداد افرادی که در که در این بخش سرمایه گذاری می کنند بسیار محدود است چرا که سرمایه گذاری در این بخش بصورت عادی و در مقایسه با سایر مقوله های بازرگانی فاقد توجیه اقتصادی است و بازگشت سرمایه نیز به کندی تحقیق می یابد از سوی دیگر نیز بدلیل نظارت و دخالت بخش های دولتی و تغییر مداوم سیاست های نظارتی که با تعویض پیاپی مدیران ، سردرگمی بخش خصوصی را در پی خواهد داشت ، انگیزه بخش خصوصی جهت مشارکت و حضور در این عرصه با کاهش چشم گیرتری روبرو خواهد شد.

اما شرایط برای نمایشگاه بین المللی استان مازندران واقع در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با نمایشگاه های بین المللی استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان مشکلات نمایشگاه بین المللی مازندران به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر در موضوع نمایشگاه است که هر از چند گاهی موضوع انتقال نمایشگاه بین المللی استان مازندران واقع در قائمشهر را به ساری مطرح می کنند البته خود آنها نیز می دانند که در این امر فاقد وجاهت قانونی است.
استان مازندران بدلیل همجواری و اتصال شهرها و کم بودن زمینهای بزرگ و یکپارچه با شرایط متفاوتی روبرو بوده است از این اینرو پس از بررسی دقیق نسبت به گزینه های مختلف در سطح استان مازندران و انجام مکان سنجی در سال 1377 در نهایت به اتفاق آرا مکان فعلی نمایشگاه واقع در شهرستان قائمشهر به عنوان محل احداث نمایشگاه بین المللی استان مازندران انتخاب شد و شریعتمداری وزیر بازرگانی وقت برای تایید نظر کارشناسان کلنگ احداث را به زمین زد.
موضوع به اینجا ختم نشد ، عده ای از مدیران به مخالفت پرداختند و خواستار تغییر مکان نمالیشگاه و انتقال به ساری و بابلسر شدند بنابراین موضوع مجدداً در سطح مدیران عالی استان مطرح شد و مقرر گشت مکان سنجی و کارشناسی مجدد جهت تعیین مکان نمایشگاه بین المللی و دائمی استان مبادرت گردد.
گروهی متشکل از 7 تن از مدیران ارشد به ریاست آقای روحانی مدیر کل برنامه و بودجه آن زمان به بررسی موضوع پرداخت و باز هم طی صورتجلسه ای به تاریخ 15/12/79 برای بار دوم این مکان را بعنوان تنها گزینه برگزید.
اما مکان فعلی با سه مشکل روبرو بود ، مجاورت رودخانه ی خروشان – تصرف جهاد نصر در 4 هکتار از اراضی و تصرف عدوانی خانوارهای خوش نشین زمینی به مساحت 5 هکتار که بدین ترتیب تنها 14 هکتار از آن اراضی باقی ماند.
در ادامه بر اساس مصوبات کارگروه توسعه و صادرات غیر نفتی که آخرین آن در تاریخ 15/12/79 بود و سازمان بازرگانی وقت با عقد قرار داد در تیر ماه سال 80 متعهد به رفع مشکلات مذبور شد و قرار شد با هماعنگی سایر مدیران به واگذاری اراضی و اموال جهاد نصر استان مازندران با قید خروج از تشریفات مزایده ( که در آن زمان نیز به تایید وزیر جهاد کشاورزی رسیده بود ) و همچنین جابه جایی متصرفین عدوانی مستقر در حاشیه نمایشگاه و اسکان آنان در مکانی دیگر و نیز کمک به احداث دیوار حائل با قید اولویت در تخصیص بودجه مرتبط با این موضوع جهت ایمن سازی حاشیه نمایشگاه بست که هیچ یک اجرایی نشد.
در مورد سرمایه گذارن بخش خصوصی برای نمایشگاه نیز لازم به ذکر است که 4 شرکت اعلام آمادگی کردند که3 گروه قبلی هیچ ساخت و سازی در محل نمایشگاه بین المللی استان مازندران انجام ندادند. تا در نهایت گروه چهارم شرکت نمایشگاهی پس از انجام کارشناسی مجدد و صورتجلسه 15/12/1379 که مسئولین متعهد به رفع موانع شدند به دلیل تامین منافع ملی استانی دارا بودن زمین یکپارچه – بودن در مسیر مواصلاتی هراز و فیروزکوه – قرابت با راه آهن سراسری و چشم انداز زیبا به تصویب کار گروه و کمیته های دارای صلاحیت استان رسید و سایت قائمشهر علارغم وجود معایبی چند ، به عنوان بهترین گزینه برگزیده شد و فرا روی مدیران فعلی نمایشگاه قرار گرفت در ادامه یارانه 1 میلیارد ریالی را برای حمایت از سرمایه گذار در اختیار وی قرار داده شد تا مشروعیت این مجموعه چندین برابر شود علاوه بر آن وزیر وقت با گزینه دیگر به شدت مخالفت کرد بخصوص با گزینه ساری که حسب اظهارات منابعی ، چندین برابر یارانه تخصیص به سایت قائمشهر که نمایشگاه بین المللی استان و تنها نمایشگاه دارای مجوز توسعه و تجارت کشور در استان مازندران دریافت کرد.
بر اساس اطلاعات حاصله از سازمان توسعه و تجارت که نقش کلیدی در سایت گذاری کلان نمایشگاه های کشور دارد وجود نمایشگاه بین المللی استان در سایت فعلی قائمشهر منافی شعبات برای این نمایشگاه در شهرهای دیگر استان نیست بلکه در صورت توجیه اقتصادی برای بخش خصوصی مدیر سایت فعلی می تواند نسبت به احداث شعبی در سایت های دیگر بخصوص غرب مازندران مبادرت نماید.
با این حال مجموعه نمایشگاهی بین المللی استان مازندران بر خلاف رقیبان خود در سایر استانها هیچ مدیریتی بر سرمایه گذاری خود ندارد و سازمان بازرگانی مازندران تا کنون اجازه برگزاری نمایشگاه را به مدیران آن نداده ، سازمان بازرگانی تقویم نمایشگاه را تنظیم و مجریان را بدون اخذ نظر مدیریت نمایشگاه انتخاب می نماید و به نمایشگاه تحمیل می کند که طبعاً انگیزه بخش خصوصی را به صورت چشم گیری کاهش داده است و این در حالی است که امکانات شرکت نمایشگاهی از تمامی مجریان معرفی شده توسط سازمان بازرگانی ، ازهر جهت قابل مقایسه نیست و مدیریت فعلی نمایشگاه علرغم این همه سرمایه گذاری و دارا بودن تعداد قابل توجهی از پرسنل تحصیلکرده حتی قادر به نظارت بر کیفیت تبلیغات مجریان و یا نظارت بر موکت های داخل نمایشگاه نمی باشد که از منظر منابع آگاه در سازمان توسعه و تجارت تنها نمایشگاهی است که از این حقوق محروم شده است .
در پایان از مساعدت مدیران سازمان توسعه و تجارت غیر نفتی کشور – حسن قلی زاده فرماندار شهرستان قائم شهر ، رعیت نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی – سازمان بازرگانی مازندران – سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی و دکتر مازندرانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی تبریز که بنده را در درک بهتر مطالب برای اطلاع رسانی یاری دادند سپاس گذارم.



منیره پرموته  (خبرنگار شمال نيوز در قائمشهر)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آبان 1386
مرسي خوب بود
بهلول 26 آبان 1386
ساری همیشه نه
عبداله سعیدی کیاسری 26 آبان 1386
با عرض سلام اگر نماد اصل 44 قانون اساسی اینگونه است ، وای بر ما ! من چندی پیش در قائم شهر نمایشگاه داشتم ، سومین نمایشگاه صنعتی بازرگانی ، مسئولان نمایشگاه تا 1 روز مانده به نمایشگاه ، از ورود کالاها به نمایشگاه خودداری کردند و 10 شرکت را در پشت درهای نمایشگاه نگاه داشتند ! عبدالله سعیدی کیاسری چطور مجموعه ای که مدیران آن تنها از طریق رانت و بدون توجه به توانمندی های نمایشگاهی ( هیچ کدام از مدیران مجموعه سابقه حتی 1 دقیقه فعالیت نمایشگاهی ندارند ! ) انتخاب گشته اند ، توانایی گرداندن این مجموعه را خواهند داشت . در تبریز ، سرمایه گذار بزرگترین سالن نمایشگاهی خاور میانه را احداث نموده ، با هزینه سنگین ، پنل های نمایشگاهی خریداری کرده ، چطور به خود اجازه می دهید ، تبریز را با مازندران که حتی فاز ! آن پس از 8 سال افتتاح نشده مقایسه کنید ! اینجانب آمادگی خود را در راستای مناظره ! اعلام می دارم . (عبداله سعیدی کیاسری )
نا شناس 27 آبان 1386
آقای سعیدی کیاسری بهتر است شما بفرمایید بر اساس کدام رابطه و دادن چه رشوه ای توانستید مجوز برگزاری 7 نمایشگاه را دریافت کنید .
اگر شرکت نمایشگاهی بتواند نمایشگاه را اجرا کند مطمعناً کیفیت و کمیت نمایشگاه بسیار بهتر از آنچه شما اجرا می کنید خواهد بود و درنتیجه نقش واسطه ای شما حذف خواهد شد و این طبیعی است که شما احساس خطر کرده و نگران شوید.
از طرفی سرمایه گذار بخش خصوصی می بایست مدیریتی بر مجموعه خود داشته باشد یا نه ، خوب است کمی منصف باشید. با تشکر منیره پرموته
ایکس 27 آبان 1386
اول خدمتتون عرض کنم این دعوا که هر کی به مسئولیتی می رسه اول به فکر مردم شهره خودشه واقعیته، به جز قائم شهر که مردمش جزء معدود کسانی هستند که وقتی به قدرت می رسن همه رو یادشون می ره، در ضمن خیلی جای گلایه داره از دولت عدالت محور که هر هفته هفت تا واحد صنعتی و خدماتی توی بابل و آمل افتتاح می شه چون یه عده از دوستان با مسئولین رابطه خوبی دارن.در حالی که قائم شهر با وجود پر تراکم بودن و دارا بودن جمعیت جوان بسیار زیاد و مسئولانی که فقط بلدن چشم بگن یا در برابر بی قانونی روسای خود سکوت کنند، بسیاری از فرصت ها را به خاطر منافع شخصی عده ای از دست میده یا اگه فرصتی به دست می آره همه بهش چنگ می ندازن. در خصوص نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر هم جای سوال داره چرا برخی از بخش های خصوصی با مسئولین خوب کنار میان و عده ای چون باج نمی دن یا منافعی برای کسانی که امضا و مصوبه در اختیارشون هست ندارد، اخلال گر هستند. اگر مسئولین واقعاً به دنبال اجرای مصوبه هیئت دولت در مازندران هستند یا می خوان یه جای آبرومند داشته باشن قائم شهر یا جای دیگه چه فرقی می کنه پس بدونید غرضی هست، و ما به عنوان خبرنگار شاهد تمامی کم کاریها و اجحاف های آقایان هستیم بعد از سوی خیلی ها تحت فشاریم که ننویسید یا به قول آقای ... جاهایی می کشونیمتون که دوست ندارید!!!!!!! با اطلاعاتی که همکارمون کسب کرده و مورد تایید هم هست یکی از دلایل کم کاری بخش خصوصی عدم توجه به اختیارات آنهاست که اثر ریسک و برگشت پذیری سرمایه را که یکی از اهداف سرمایه گذاران می باشد از آن ها گرفته است پس نباید انتظار داشت سرمایه دار غلام به حلقه به گوش آقایان باشد(مورد توجه باشد که این برخورد فقط با برخی افراد صورت می گیرد!!!!!) چرا در استان و شهرهای دیگر به بهانه های مختلف به اشخاص حقیقی و حقوقی وام ها ی کلان و میلیاردی اعطا!!!!! می شود اما آقایان این صد میلیون تومان را بر سر قائم شهر می کوبند؟ یک اصل مهم هست که اول سرمایه گذاری صورت بگیره بعد بازده بده چه طور انتظار می ره توی این اوضاع که تکلیف هیچ کس معلوم نیست من به عنوان بخش خصوصی بیام سرمایه گذاری کنم بعدش بگن وظیفت بود خداحافظ. بهتر است آقایان از جنجال و مصوبات رسانه ای!!!!!! دوری کنند و کمی وجاهت قانونی به کارهاشون بدن چون تنها چیزی که در این استان به لطف دوستان اجرا نمی شه قانونه اساسی جمهوری اسلامی ایرانه که حق همه است.
نا شناس 27 آبان 1386
یک سوال از آقای حمیدی رئیس سازمان صدا و سیمای استان دارم .
با اینکه ایشان نیز مانند همه به خوبی می دانند که عنوان نمایشگاه قائشمهر نمایشگاه بین المللی استان مازندران است اما چرا کلمه ی بین المللی را از صحبت های خبرنگار خود در قائمشهر سانسور می کند .
حذف کلمه ی بین المللی از نمایشگاه بین المللی استان واقع در قائمشهر کار پسندیده ای نست آن هم در دولت عدالت محور و در سال اتحاد ملی آیا صدا و سیمای استان هم بازیچه ی دست یک سری از آقایان شده .
مگر هدف دولت حمایت از بخش خصوصی نیست پس چرا صدا و سیمای مرکز استان هم صدا با سایر مدیران ارشد استان از انتقال نمایشگاه حمایت میکند.
عبدالله سعیدی کیاسری 28 آبان 1386
1-من با شرکت نمایشگاهی پاشک. مجری برگزاری سومین نمایشگاه صنعتی بازرگانی مازندران انتخاب شدم ، چون سازمان صنایع قصد برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صنعت مازندران را داشت برای جلوگیری از لطمه به نمایشگاه با من مذاکره کردند که در نهایت با مجوز سازمان بازرگانی مجری نمایشگاه توانمندیهای صنعت و معدن مازندران شدم که نتیجه آن تقدیر نامه استاندار مازندران بود ( که البته سود نمایشگاه 50% مستقیما به خانه صنعت و معدن تعلق گرفت ) 2- پس از اجرای خوب این نمایشگاه بعنوان مشاور تبلیغاتی انجمن صنایع غذایی برای برپایی هفتمین نمایشگاه صنایع غذایی انتخاب شدم ( فقط 30% سود نمایشگاه عاید من شد که طبق شواهد موجود هنوز 1 تومان آن را هم دریافت نکردم ! ) 3- بعنوان یک شرکت توانگر از من درخواست شد تا مشاور برگزاری اولین نمایشگاه چرم و نساجی شوم که قبول کردم ! ------- 4- با شرکت نمایشگاهی دلتای ابریشم ، مجری دومین نمایشگاه پلیمر شدم که برگزار شد 5- مجری چهارمین نمایشگاه ساختمان شدم که قطعا فقط از عهده گروه ما بر می آید ( همه ما فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران هستیم ) و بعد از برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان استان همه مسئولین به تغيیرات بنیادی ما در صنعت نمایشگاهی پی بردن ! بطوريكه هم اکنون 16 شرکت نمایشگاهی در استان به ثبت رسیده ( البته شاید هم بیشتر ) --------------- سرکار خانم حتما متوجه هستید که نمایشگاه بین المللی تهران هم مدیریتی بر مجریان نداشته و فقط مجریان توانمند هستند که نمایشگاه را برگزار می کنند ! همانند تبریز مثلا نمایشگاه مبلمان تبریز توسز شرکت نمایشگاهی میلاد که سابقه برگزاری چندین نمایشگاه مبلمان را دارد برگزار می گردد ! ( لطفا کمی تحقیق کنید ! ) -------------- مجموعه ای که پس از 8 سال نتوانسته هنوز فاز 1 آنرا به بهره برداری برساند حتما می تواند نمایشگاههای قوی نیز برگزارکند !!!!!!!؟ یک سوال از شما : شما طرفدار مدیران مجموعه اید یا مکان، که حتما در قائمشهر بماند !!!؟ حتما شما هم می دانید که مدیران این مجموعه ضعیف هستند یعنی همه می دانند ! من مکان قائمشهر را می پسندم ، اما مدیران فعلی ضعیف هستند ! (عبدالله سعیدی کیاسری)
عبدالله سعیدی کیاسری 29 آبان 1386
مطمئنا همه ما دلمان برای استانمان می سوزد ،از هنگامی که فعالیتو خود را آغاز نمودم هیچ کاری را به خارج استان نسپردم ( چاپ ، تبلیغات ، ... )این جای بسی امیدواری است که هم اکنون 5 کارمند مستقیم و 50 کارمند غیر مستقیم در استان دارم ، و این یعنی کار آفرینی ( بعنوان کار آفرین نمونه استان نیز انتخاب شدم ) چطور کسانی که از مازندرانی بودن فقط عنوان آنرا یدک می کشند ، انتظار موفقیت دارید ؟ اگر دوستان تهرانی بهتر کار می کنند ، یا علی ! این گوی و این میدان ! من مهندس عمرانم و 18 سال درس خوانده ام آن هم در دانشگا ه سراسری ، من افتخار این مملکتم، ، هم اکنون نیز در تهران مدیریت 3 مجموعه را بعهده دارم ، من به مازندرانی بودن عشق می ورزم ، اگر نشد در این زمینه خدمت کنم ، که کردم ، در راهی دیگر ! از کسی هم که مطلب اول رو به جای من نوشت و منو وارداین بازی کرد متشکرم ! ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ! ، شهید بهشتی (عبدالله سعیدی کیاسری)
نا شناس 29 آبان 1386
آقای سعیدی کیاسری در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم من ازمجموعه نمایشگاه جانبداری نمی کنم و تنها هدف من روشن شدن مسائل نمایشگاه برای مدیران ناآگاهی است که حتی بک دهم من از مشکلات نمایشگاه بین المللی و مسائل قانونی پیرامون آن آگاهی ندارند من این گزارش را نوشتم تا اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم قائمشهر بدانند که باید پروانه نمایشگاه را هر چه زودتر صادر کنند چرا که عدم صدور پروانه بهانه ای شده برای بازرگانی استان مازندران برای انتقال نمایشگاه به ساری، اینکه انتخاب قائمشهر برای احداث نمایشگاه بین المللی استان مازندران با کارشناسی صورت گرفت من این گزارش را نوشتم که به دکتر حسینی و دوستان ایشان بگویم چرا به طور قاطع از حقوق خود و شهروندان قائمشهری حمایت نمی کنند و نمی گویند آقایانی که قرار بود زمین های خانوارهای خوش نشین وجهاد نصر را در اختیار سرمایه گذار بگذارند کوتاهی کردند، و بگویند کارشکنی چه کسانی سبب شده وقفه ی چند ساله در تکمیل فاز یک بوجود آمده چیزی که همه حتی خود شما هم می دانید ، بگویند تا کنون چقدر بر مجموعه نمایشگاه نظارت داشتند و این نظارت سبب دلگرمی آنان شده است
مطمعناً گزارش من برای شما بسیار ناخوش آیند بوده و شما را تا حد زیادی عصبانی کرد ( این مسئله از غلط های املایی زیاد شما پیداست ) .
من هم مدارکی دارم که بسیاری از شرکت های معتبر از سایر استان ها برای برگزاری نمایشگاه داوطلب شدند ، شرکت هایی که حتی در خارج از کشور نیز نمایشگاه برگزار کردند.
باید خدمت شما عرض کنم نمایشگاه تهران تنها نمایشگاه دولتی کشور است و نمی شود در مورد نحوه ی مدیریت آن مقایسه ای انجام داد ولی در تبریز فقط نمایشگاه کتاب تبریز را وزارت ارشاد برگزار می کند و در برگزاری سایر عناوین نمایشگاه چیزی به عنوان مجری وجود ندارد.
شما در کامنت قبلی خود فرمودید مدیران نمایشگاه بین المللی مازندران سابقه ی مدیریت نمایشگاه ندارند . باید برای آگاهی شما و دوستان شما در بازرگانی باید عرض کنم نمایشگاه مشهد توسط یکی از اعضای هیئت مدیره ی فعلی نمایشگاه مازندران مدیریت می شد همچنین تاسیس و مدیریت بر فروشگاه شهروند در تهران از ابتکارات یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی مازندران بود.



نا شناس 29 آبان 1386
این مطلب را در جواب کیاسری از قول من رو سایت بگذارید. متشکرم جناب آقای سعیدی با تشکر از دغدغه نمایشگاهی شما، موضوع مورد بحث زمانی طولانی از وقت من را جهت تحقیق به خود اختصاص داد به شکلی که حتی حضوراً جهت مصاحبه با سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی و قائم مقام نمایشگاه بین المللی تبریز ، سفر یکروزه ای به آنجا داشتم بنابراین اطلاعات من از تبریز بی واسطه و به صورت مستقیم است ضمناً جز مدیران نمایشگاه مازندران که جهت پرهیز از تنش حاضر به مصاحبه نیستند بقیه مدیران همکاری کردند بنابراین گفتن موارد زیر می تواند به شما و دوستانتان کمک کند تا اشراف بیشتری داشته باشید. 1- سازمان بازرگانی مازندران یک شخص ( نه شرکت ؟؟؟؟ ) را که سابقاً نماینده و مشاور نمایشگاه مازندران بود برای جایگزینی مدیران فعلی نمایشگاه معرفی کرد ؟!! 2- سه گروه قبل از مدیران فعلی و شخصی که از سوی آقایان انتخاب شد جهت احداث نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند اما کدام شرکت یا شخص از جهت مالی با مدیران فعلی نمایشگاه قابل قیاس است ؟ از جهت تحصیلی چطور ؟ از جهت سوابق مدیریتی چطور ؟ یکی از اعضای فعلی قائم مقام مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران و موسس فروشگاه های شهروند بود. شما چقدر از این شرکت اطلاع دارید ؟ 3- چرا می خواهید هر سرمایه گذاری که پا به مازندران می گذارد فراری دهید؟ 4- در مورد رانت خواری میزان یارانه ی تخصیصی به نمایشگاه مساوی یارانه اختصاص یافته به اتاق بازرگانی و ظاهراً یک سوم پولی که برای نمایشگاه بدون مجوز ساری هزینه شده و بخش ناچیزی از یارانه تخصیصی به نمایشگاه گل و گیاه مازندران بود که هیچگاه مطرح نشد و نهایتاً در مقایسه با استان های دیگر بسیار ناچیز بود. 5- شایسته بود که حرف های من را نقد می کردید و می گفتید که مطالبی که نقل کردم نادرست بود ؟ 6- امیدوارم ، مدیریت فعلی نمایشگاه نیز نظرات شخصی خویش را راسماً اعلام نماید و در این بحث شرکت نماید. من این گزارش را نوشتم که بگویم آقایانی که قرار بود زمین های خانوارهای خوش نشین وجهاد نصر را در اختیار سرمایه گذار بگذارند کوتاهی کردند، و بگویم کارشکنی چه کسانی سبب شده وقفه ی چند ساله در تکمیل فاز یک نمایشگاه بوجود آمده چیزی که همه حتی خود شما هم می دانید ، با تشکر منیره پرموته
ایکس 29 آبان 1386
من از مدیریت سایت می خوام از این علاقه و کامنت دوستان بهره بگیره و اونو به یه مناظره دوستانه تبدیل کنه در صفحه ی اصلی از علاقه مندان بخواهید نظراتشون رو در این خبر درج کنند.......به نظر کار جالب و مفیدی باشه.
نا شناس 30 آبان 1386
شما فقط بلدید مرکز استان را بکوبید
saeedi 30 آبان 1386
خانم پور موته ، شما اشتباه تحقیق نمودید !
1- در استان اصفهان ، نمایشگاه صنعت ساختمان را ساز مان نطام مهندسی ( بعنوان مجری ) برگزار می کند
2- در استان آدربایجان ، شرکت نمایشگاهی میلاد بعنوان مجری نمایشگاه مبلمان را برگزار می کند ، همانطوریکه امسال در 10 استان دیگر برگزار می کند.
باز هم می گویم تحقیق کنید ! اگر شما 1 روزه به تبریز رفتید ، بنده در نمایشگاه مبلمان امسال تبریز غرفه داشتم !!!!!!!
سعیدی 30 آبان 1386
سرکار خانم پور موته ، مسلما غلطهای املایی من بخاطر لپ تاپ من است که بجای حروف فارسی ، حروف عربی بر روی آن درج شده !!!! ، این مساله یعنی نمایشگاه تفریحی بیش برا من نیست ، آنهم فقط برا کمک به استان عزیزم !
آنهایی که در کشورهای دیگر مجری بودند !! قطعا منظورتان شرکت میلاد است که الحق و والنصاف در نمایشگاه خودرو گل کاشتند !!!!! بدون افتتاحیه ، بدون اختتمایه ، بدون کتاب !!! بدون لوح تقدیر !
همانقدری که من از خبرنگاری سر رشته دارم ، شما هم مثل ینکه از برگازری یک نمایشگاه با کیفیت اطلاع دارید !!!
رجب 1 آذر 1386
شما چه جور خبر نگار روزنامه يا (به شوخي طرف دار مديريت نمايشگاه هستين) كه حتي يك عكس از نمايشگاه قايم شهر نداريد . اين عكسي كه شما گذاشتيد ادم و ياد نمايشگاه تهران ميندازه كه گول بخوره و ندونه و نفهمه كه نمايشگاه مازندران كه تحت مديريت اقاي حسيني هست و شما ازش حمايت مي كنيد شبيه يك انبار غله يا مرغ داريه
اه ببخشيد ان سالن ها حد اقل تهويه دارن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين گفتم كه بگو تو خبر هاتون حقايق و بگين و با عكس هاي جعلي مردم و گمراه نكنيد
من نمايشگاه هاي شركت پاشكو را رفتم و بسيار عالي برگذار ميشه
به مديران اين شركت تبريك ميگم
نا شناس 1 آذر 1386
انگار مطالب من باز هم شما را ناراحت کرد چون غلط املایی و جا انداختن کلمات و جابه جا نوشتن آن گویای این مطلب است نه نداشتن font farsi
من مدعی سرشته داشتن در امور برگزاری نمایشگاه نیستم و نیازی هم به این کار نمی بینم چون با افرادی در ارتباط هستم که در رده های مدیریتی عالی سازمان توسعه و تجارت غیر نفتی ایران کار می کنند من همچنین باکارشناسان و شرکت های نمایشگاهی سایر استان ها هم گفتگویی هر چند کوتاه داشتم با شما و آقای کاضمیان و غرفه داران زیادی صحبت کردم ، همچنین با بازرگانی استان بارها و بارها مراجعه و اطلاعاتی را به دست آوردم و فکر می کنم اصلاعاتی که من از مجموعه ی نمایشگاه دارم نه شما و نه بازرگانی داشته باشید.
عبدالله سعیدی کیاسری 2 آذر 1386
امیدوارم این دفعه دیگر مشکل تایپ فارسی نداشته باشم !!! تا خاطر شما مکدر نباشد ، شما از چیزی دفاع می کنید که فقط از بیرون گود آنرا دیده اید ، امیدوارم روزی وارد عرصه ماشوید ، درک کنید وقتی می خواهید دوشنبه نمایشگاه برگزار کنید و تا شنبه مکان را به شما تحویل نمی دهید یعنی چی !!؟ وقتی از شما امضا می گیرند اگر باران به داخل سالن آمد مقصر خودتانید یعنی چی !!!؟ وقتی از اول سال تا الان حداقل 30000000 ( سی میلیون تومان ) خودم به مکان بابت برگزاری نمایشگاهها پول داده ام ، و حداقل 15000000 ( پانزده میلیون تومان ) دیگر تا آخر سال باید بدهم ، ولی هنوز مطمئن نیستم در زمستان دوباره غرفه دارانم خواهند لرزید یا خیر در حالی که فقط 3 ماه تا نمایشگاه وقت دارید ، از امارت متحده عربی غرفه دارید ، شرکتهای بزرگ کشور قرار است بیایند ، په می کنید !!!!؟ واقعا په باید کرد ؟ آیا مشکل مکان این است که نمایشگاه می خواهند ؟ زمین کم گرفته اند ؟ پول 2500000000 تومان را نگرفته اند !!!؟ من چه کنم !؟ هر چند طی تماسی از طرف مکان از من خواسته شد تا نوشته هایم را تکذیب کنم !!! ، و قویا اعلام داشتند نوشته های شما ربطی به آنها نداشته و شخصا صحبت می کنید !!!! خوب است کمی دیگر تلاش کنید !! تبریک می گویم به شما ! با جنجال با من بزرگ شدید بعنوان یه خبرنگار ! "عبدالله سعیدی کیاسری"

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.